Time goes by..

Redan Torsdag i dag min vänner...OCH...visst är det LOVELY...fr i morgon är det helg igen!



Randigt IT IS som Ni vet när man är gravid nu för tiden.. eller så kanske det alltid har varit?? Vad vet jag.. men jag skrev ju ett inlägg om det för ett tag sen och fick bara en massa uppmuntrande kommentarer! Det tackar vi för. Nu menade ju jag inte att Ni skulle ge mig massa komplimanger och säga att jag inte såg stor ut i randigt..utan det var mer bara grejen av att göra så mycket mamma kläder i randigt, när man annars säger att man "blir stor" eller "större" av just tvärrandigt! :)

Jaja.. jag låter den diskussionen med mig själv stanna här och så hoppas jag på att Ni får en bra dag! ♥


Kommentarer
Mia ☆

Randigt är ju dessutom riktigt snyggt så why not =) Men visst, i normala fall (d.v.s när man ej är gravid) så skulle jag sky tvärrandigt just för att man ser större ut.



Ha en finfin torsdag!

2011-01-13 12:08:41
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0