Uppdatering av filmen...

Filmen var jättebra och efter nästan exakt 32 minuter började tårarna att rinna.. och sen slutade dom inte förens nu.. 5 mintuer efter att filmen slutat...

Har gråtit och snorat så att jag inte längre har någon smak kvar...pop cornen smakar inget och drickan känner jag bara "bubblorna" av!! Så är Ni sugna på tjuta en skvätt...lägg Er i soffan... luta Er tillbaka...var ensamma...ladda med en jäkla massa papper och slå på denna film! :)

Jag kan vara extra känslig då jag i vissa scener känner starkt för dom båda då jag vet hur jobbbigt det kan vara att säga farväl till den man tycker om...och jag är kanske lite extra bölig i vanliga fall och kanske ännu lite extra nu. Jag vet inte.. men är Ni såna som brukar gråta till "extreme home makeover, biggest loser, olika "gör om mig" program m.m. .... så kan jag garantera att Ni även gråter till denna film!!

Nu ska jag badda ansiktet med kallt vatten och gå upp och lägga mig...är alldeles svullen i ansiktet känner jag! Ha ha..

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0