Today i´m feeling...GREY!

Återigen dags för jobb då!

Idag har jag faktriskt ingen lust alls att gå till jobbet. Det hade passat mig mycket bättre att få ligga kvar i en varm skön säng nu för att sedan förpassa sig ner mot soffan och slå på tv:n. Kan ha att göra med att jag inte sovit så mycket i natt...

Dels kom vi inte hem förens runt 23:00 tiden i går och när man väl kommer hem så går man ju inte bums i sängen tyvärr.... så hon hann nog bli runt midnatt innan vi hade hoppa i säng tror jag. Kotten ville dessutom inte sova utan bökade runt som om h*n var med i nån slags boxningsmatch!? Likaså var det i morse när jag vaknade... full aktivitet å då var det bara att gå upp.



Men det blir nog en bra dag ändå! :)

Kommentarer
Elin

Det slår aldrig fel! Så där är det för mig me när jag går och lägger mig. Då tycker den som bor i magen att nu ska vi vara vakna minnsan! Som resulterar i; ingen sömn... Hur länge till ska du jobba?



Jag har utmanat dig till en grej på min blogg:) Antar du den?:)

2011-01-24 10:09:12
URL: http://doncellita.blogg.se/
Veronica

Åhh vad scchnyyygt!!! vill ha diademet, give me ;)

Hur länge har du tänkt att jobba? kramiz

2011-01-24 11:14:54
URL: http://www.virrisbyvirris.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0