Zzzznark!

I dag blev det sovmorgon minsann...men sen så har jag vaknat ett par gånger i natt pga konstiga drömmar. Så idag blir jag inte lika snabb ut som i går. Klockan är redan 10:30 och i går var jag ju utanför dörren kl 10:00.

OM jag ens går ut över huvud taget? det är IS-gata ute...samt att det har regnat och bildats stora poolområden på gatorna!! Helt och hållet LIVSFARLIGT!! Men å andra sidan så måste jag nog gå ut å få lite luft annar blir jag så himla rastlös.

Har ju på senare tid fått ett lite pedantiskt beteende och kanske ska garderoben få sig en omgång i dag (igen). Jag blir TOKIG när det ser ut som att en tromb ägt rum där inne. Behöver fler garderober... men har en aning om att så inte bli fallet innan vi flyttar...utan tvärtom. Nu kommer MINI också som ska inkräkta på mitt utrymme. Någon som har nån bra lösning på det hela?? Rensade ju för bara några månader sen!!

I går kväll var Kippe här och hälsade på mig lite och äntligen fick jag min thaimat. :) Vi kollade först på en film..sen fångarna på fortet och sen en film till.. så det blev en helkväll i soffan med tv och godis. Det värsta är att det blev en del godis kvar då vi ju var så mätta efter maten... så nu sitter jag här och äter det som frukost. Och det är inte OKEJ... så nu måste jag ta med mig det upp till köket och göra i ordning lite "riktig" frukost!! :)



Kommentarer
Angelica - Gravid v.32

klart det är okej men godis till frukost. Man ska unna sig hihi ;)

2011-01-09 11:24:28
URL: http://mariaangelicasofia.wordpress.com
Timjan o Akleja

Hej igen,



Jo fast jag uppdaterar ju ingen av dem varje dag precis... Försöker skriva varannan dag i timjanbloggen, o några ggr per vecka i knyttebloggen. Startade en gravidblogg för att jag inte ville outa mig i den vanliga så tidigt (länkar till den på facebook så vet inte vilka som läser), sen har jag gjort det men fortsatt skilja lite på dem, mest av gammal vana... :) Slår nog ihop dem när knyttet har anlänt.



Ni har inte plats för några nya garderober där ni bor nu eller? Annars behöver väl inte en bebis någon stor garderob i början, första året är det väl mest bodys och små tröjor o byxor som lika gärna kan ligga i en byrå. Surfade runt o tittade på bebiskläder igår, gud vad mycket sött det finns... :D



Kram!

2011-01-09 15:36:39
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0