Grillat!

Efter att Angelica och jag fixat naglarna stack vi över till Maxi och köpte lite ingredienser till kvällsmaten! Vi lyxade till det denna tisdag och grillade lite kött och gjorde grillspett av grönsaker!!! MUMSIGT är bara förnamnet och tack för i kväll! :)



Nu ska jag gå in till min prinsessa och lägga mig bredvid henne och bara njuta! I morgon ska vi upp tidigt då en kille från försäkringsbolaget ska komma hit på en "besiktning" kl 09:00!! "Ögera" kommer väl gå i kors på mig om jag inte lägger mig nu! :) Så God natt!!

Kommentarer
fatima

Men så sant hahaha.. men vet du när jag satt där med benen och härligheten sådär frittfram så säger den andra BM.. var inte nervös vi ser alla likadana ut. Trodde hon att det skulle underlätta haha.. Kram på er och pussa prinsessan. Gud vad gott med grillat.. Har ni Landat och känner ni er hemma i det fina huset? kram.

2011-06-14 23:44:35
URL: http://www.mina-prinsar.com/
Anna-mamma till Vincent

Vad mumsig mat!:)

2011-06-15 14:32:37
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0