Mina nya glajer!

Jag är en sån där som älskar solglasögon men som oftast inte passar i några!! Ändå köper jag dom! I går gjorde jag mitt senaste fynd!! (HALLÅ... 49.50:- på Kapp Ahl liksom)



Fluga eller inte fluga.. jag tyckte dom var coola... sen om jag kommer att använda dom mer än i bilen är frågan!

Jag har nämligen... lite för runda kinder....lite för smalt mellan öra till öra och en lite för liten näsa för att solglasögon ska se/sitta bra på mig!
Men va fasen... jag vill väl inte gå omkring å kisa hela sommaren! :)

Kommentarer
Melanie

Nej herregud, vem tusan orkar det?! Och passar verkligen någon i solglasögon egentligen:) hihi. Sen när man kan fynda så billiga så är det ju toppen! :) Solglasögon är ett måste i solen!

2011-06-11 07:17:18
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0