Söndag!

Solen skiner ute... Är det inte underbart!?

Den här veckan verkar det ju som att sommarvärmen kan hitta hit igen och ingen är gladare än jag för det!

En annan sak jag är glad över är att Classe kommer hem på tisdag!!! Önskar att det vore måndag i dag så att han kom hem i morgon... men men.. vi ska nog överleva ändå!! :) Det som är lite surt är han kommer med sista flyget och alltså inte kommer hem till oss förens vid midnatt... :(


Ha ha.. den här bilden skickade Classe till mig för ett tag sen... det var precis när vi hade träffats!! Så små vi ser ut! :) Kortet är taget på datorn...därav kvalitén! Ser för övrigt inte klok ut men det bjuder jag på! :)

Nu blev jag ännu lite gladare!! Min barndomsvän Helena från Karlskoga ringde PRECIS och överraskade mig för att tala om att dom kommer förbi och hälsar på!! Wohooo!!  Så nu måste jag sätta lite fart!

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa

Härligt att han kommer hem! Då hoppas jag att ni får massa fint väder så ni kan njuta massa av de med :D

2011-06-26 19:35:06
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
Carolina

Det ser ut som om Lexie är väääldigt lik sin pappa! :)

2011-06-26 22:36:22
URL: http://bluppan.blogg.se/
Kecka

Äh ni ser ju lika unga och fräscha ut idag tycker jag :) Härligt att han kommer hem till er snart! Kram

2011-06-26 22:58:11
URL: http://keckan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0