Inte en lugn stund!

Vi var ju hos Lexies farmor och farfar i går kväll vilket uppskattades av både liten och stor! :)

Lexie fick smaka på farfars hemmagjorda köttfärssås tillsammans med pressad potatis, morot, palsternacka och blommkol! Och OJ vad hon gillade det! :)

När vi kom dit var hon lite trött och vilade lite med sen efter maten fick nån slags super energi och for fram och tillbaka som en raket och till min fasa har hon visst även lärt sig att gå i trappor! :(



Tur att vi bor i enplanshus och inte har några trappsteg förutom ut till "glasrummet"... och utomhus förstås! :)

I bland önskar jag att hon var lite lugnare.... men samtidigt så tycker jag ju att det är jättekul att hon är så framåt och vågar prova på saker! :)

På gott och ont som man säger! :)

Jag vet att det ser ut som att hon faller handlöst i slutet med det var ingen fara... hon räddade sig själv och jag fanns ju även där för att ta emot henne om hon nu skulle falla!

Kommentarer
Tina - Minnas mamma

"Nej Lexie"...

- "Haha, tror du jag bryr mig om det mamma?"

Söt hon är :) Duktig på att klättra i trappen också!



Och jag vet, hehe. Det var äckligt. Det kändes som jag skulle dö också ;)

2011-11-18 15:30:29
URL: http://hejtina.blogg.se/
Johanna - Mamma till Charlie

Duktig hon är! Vi har inga trappor så jag vet inte om Charlie skulle kunna det där, men jag är nöjd att inte veta, ser lite farligt ut :)

2011-11-18 21:34:55
URL: http://johannabolmgren.se
Carolina - Wildas mamma

Söta och duktiga lilla Lexie!! Det är verkligen full fart hemma hos er nu förstår jag!! Kul! :)

2011-11-18 22:29:06
URL: http://bluppan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0