Mammor och barn!

Det blev en heldag på stan i dag. Först fika och sen lite shopping!

Å ja.. det var lika trevligt som vanligt.  Och även om det inte är en dans på rosor alltid att vara mammaledig så har vi det allt för jäkla bra i bland. Jag menar.. medan andra sitter och jobbar... sitter vi där och fikar, pratar skit och skrattar tillsammans!

Underbart om Ni frågar mig! :)



Inte det lättaste att få med alla på bild längre då dom inte längre vill sitta still allt för länge och i dag var det verkligen full action! :)

Nu ska vi strax göra oss i ordning igen och åka ner till svär+för-äldrar+9na o-ch hälsa på. :) Om Ni undr*ar varför jag stavar så konstigt så  är det Lexie som är här och pillar på tangentbordet! :)

Det tycker hon är kul!

Just det ja.. måste ju visa Er vad jag köpte till Lexie på stan.. men det får vänta.. visar er i kväll eller i morgon!

Kommentarer
Frusol

Ja du, kan ju med egen erfarenhet så här tillbaka på jobbet säga att det absolut inte är något fel på att vara hemma. Skulle byta bort jobbet på en gång om jag fick. Kan bara vara tacksam för att vi får möjligheten här i Sverige att vara hemma med våra små.



Hoppas ni får lite mer sömn inatt.

Kram

2011-11-17 15:58:21
URL: http://frusol.blogspot.com
Landkrabba

Jag gillar läget här i mammaland. Man får ju betalt för att dricka kaffe och skvallra liksom! Å andra sidan har jag inget jobb att gå tillbaka till. Inte egentligen. Är fortfarande anställd men att gå ut som styrman igen, nej. Det pallar jag nog inte... Det får räcka med en sjöman i familjen!

2011-11-17 19:24:28
URL: http://landkrabba.blogg.se/
Fia- mamma till Edison

Härligt med en hög bebisar!! :) Jag ÄLSKAR att vara mammaledig!

2011-11-17 21:39:57
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Timjan o Akleja

Haha, ja visst har vi det bra ändå... Fast att få betalt för att fika är väl inte mer än rättvist med tanke på att vi ändå jobbar rätt hårt emellan, med skrikande ungar, bajsblöjor med mera... ;) :D



Kul med babysim, vi har bara en gång kvar på vårt... Kommer sakna det!



Förstår att det känns trist nu när Classe är på sjön igen, skönt att det verkar gå rätt bra ändå! Du får vara med i min utlottning så muntras du upp lite! :)



Kram

2011-11-17 21:51:37
Evelina - mamma till Lucas

håller med dig, hur bra kan man ha de egentligen :) (vissa dagar iaf) ;) ja de flesta dagarna!

2011-11-18 07:46:37
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0