Oj så halt det var!

Natten gick faktiskt över förväntan och trots att Lexie vaknade både vid 01:00 och 04:00 tiden så får jag vara nöjd! Jag hade ju trots allt räknat med att vakna typ en gång i timman!



I morse steg vi upp vid 07:30 och efter lite frukost för Lexie stack vi ut på en morgon promenad. Matade av 6 km men det var inte lätt för jäklar vad halt det var ute! Men ju mer klockan gick desto varmare blev det och till slut var det nästan inga problem! :)

Här har Ni bambi på hal is! :)



Efter promenaden blev det lite plock här i huset och sen en tidig lunch för Lexie... Spagetti och köttfärssås (8 mån). En höjdare..... men än äter hon tyvärr inte en hel burk..men vi skyndar långsamt!

Ja.. va har vi mer hunnit med.. satt på en tvätt...bäddat och klätt oss. Å så har det varit en kille här och fixat gångjärnen i vår spis och självklart lämnade han efter sig en faktura där jag insåg att vi nästan lika gärna kunde köpt en ny spis i stället!

Nu ska vi bara leka och mysa och så får vi se om jag kan få Lexie till att sova lite innan babysimmet. det blir liksom mycket lättare då! :)

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Ja vi var också ute en sväng på förmiddagen, de blev ett gäng tjejskrik och jag är glad som kom hem med armar o ben :)



Mysigt med sim :) Hon verkar gilla de!



läste din kommentar. log med hjärtat för första gången idag :) samtidigt som tårarna trillade. fin du är! Jag står på benen. Vi fixar de här. Lite mer kämpigt vissa dagar bara. Kommer nog vara så en tid nu.



kramar

2011-11-16 22:30:11
URL: http://evelina84.blogg.se/
Tove

Hahaha! Vad rolig du är som slänger in en video där du halkar fram! Underbart!

2011-11-17 18:04:36
URL: http://lovetove.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0