Det här är kass!

Verkligen kass!

Jag vet inte vad det är men varje gång som killen åkt har jag så himla svårt att somna om! Å ja.. när jag väl somnat om (om jag ens gör det) så är det precis innan jag ska upp igen. Förr var det klockan till jobbet som väckte mig och nu... ja nu är det Lexie!

1 timme har gått sen jag stod där i fönstret och vinkade hejdå! Det gör jag alltid... även fast jag ligger där i sängen och säger att den här gången går jag inte upp! Men jag liksom bara måste.... :)

Lika underbar som tisdagen är när han kommer hem igen... lika pissig är den tisdag när han åker ut. Så är det bara.



Usch... det är inte alls kul att sitta här i mörkret och försöka förstå att vi nu har 1 månad... 4 veckor... 30 dagar framför oss helt själva.

Ja, nu är det ju inte så att jag ska sitta instängd helt själv i en månad men Ni förstår nog vad jag menar! :) Dagarna ska ju fortsätta även om sambon inte är hemma! Allt blir lite tyngre men det ska gå!

Nu ska jag göra ett försök till att somna om för snart är det väl god morgon för lillhjärtat!  Och tid för någon tupplur på förmiddagen har jag inte heller då vi startar dagen med föräldraträff på Vårdcentralen kl 11:00!

Lexies underbara små andetag brukar få mig att känna mig lugn....men en morgon som denna är det värre. Men jag ska göra ett försök som sagt!

Kommentarer
Angelica - Mamma till Moa <3

Åh jag får alltid så ont i hjärtat av att läsa dom här inläggen :(

Jag hoppas (som alla andra gånger) att den här tiden går fort för er och att ni snart är tillsammans igen, kram!!

2011-09-20 07:17:58
URL: http://mariaangelicasofia.blogg.se/
sara

Ögonen fylls med tårar av å läsa, känner nästan klumpen i halsen och magen, Men du har ju lilla Lexie, pappan får va utan båååda er lika länge, ni är starka å fantastiska... trevlig tisdag,,, <3

2011-09-20 09:24:11
URL: http://finest.se/alwalouise201
Evelina - mamma till Lucas

Stackars ♥ måste vara såå jobbigt...Du är en stark mamma! energikramar ♥

2011-09-20 16:49:52
URL: http://evelina84.blogg.se/
Helena

<3<3<3KRAM<3<3<3

2011-09-20 17:35:04
Helena

<3<3<3KRAM<3<3<3

2011-09-20 17:35:54
Annika

Hoppas dagen har runnit iväg i en flygande fart och att ensamrutinerna sätter sig snabbt! Unna dig nåt fint, de e du värd! Själv unnade jag mig två par nya jeans idag. De e vi nyblivna mammor värda=)

2011-09-20 18:05:57
Rocktjejen

Jag blir oxå ledsen när jag läser dessa inlägg. Ryser liksom inom mig. Vet inte om du såg min kommentar från förra inlägget du skrev om detta ämne. Jag känner oxå en sjöman, & vi har träffats & så. Har inget förhållande, men ändå känns allt skit när jag vet att han är borta. 6 - 7 veckor är han borta åt gången.

Skickar stora & varma kramar till dig & Lexie. Ja Classe får en med.

2011-09-20 18:58:11
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Landkrabba

Hur reagerar Lexie när pappa är borta? Och hur reagerar hon när han kommer hem? Är bara lite nyfiken eftersom hon är tre månader äldre än vår Adam. När sambon åkte för en vecka sedan var Adam kinkig och väldigt krävande hela dagen efter. Vet inte om det hängde ihop men han brukar aldrig vara så annars.

2011-09-20 21:10:08
URL: http://landkrabba.blogg.se/
Sandra - mamma till Levis

Åh vad jag känner med dig. Får en klump i magen när jag läser... Vet hur jobbigt jag tyckte att det var när Andreas var borta i en vecka. Credd till dig, vad grym du är som klarar det!

2011-09-21 07:09:26
URL: http://sandraolevis.blogg.se/
Ida - mamma till Nova <3

Massa varma kramar till er! Förstår hur jobbigt det är och det känns ända in i hjärtat när man läser de du skrivit :( Ni fixar det här!

Kram

2011-09-21 18:49:35
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0