Mobilinlägg!

Är hos svärföräldrarna för att få lite mat i magen så i dag blir det ett litet kort inlägg från mobilen! :)

Dagen i dag har spenderats inomhus på grund av vädret... förutom promenaden ner till hit till stan!

I morgon blir det träff med mammorna och barnen från föräldragruppen, ett besök hos Classes mormor som fyller år och om jag hinner och inte min träningsvärk, från i går, blir värre så tänkte jag även spinna lite! En skön söndag helt enkelt!

Bjuder på en mysbild från i går då vi satt framför brasan å mös.

 


Kommentarer
Annika

Mysigt!! Hoppas du ser till å njuta lite också av att ha pappa hemma så du inte fortsätter köra på i hundranittio som vanligt! Själv har jag haft en pissdag, av ingen anledning bara slut på energi efter lite sömn. Men avslutade helgen med en lång löparrunda å vips e ny energi påfyllt inför ny vecka! Hoppas ni får en bra vecka! Å som sagt kommenterar inte alltid, men håller allt koll på bloggen! Tack!! Kram kram!

2012-02-19 20:05:24
Evelina - mamma till Lucas

hej fina... tittar in som hastigast för att se att ni har de bra. O de verkar ni ju ha :) KOmmer tillbaka när jag har mer tid över. Varma kramar till fina ni <3

2012-02-20 11:06:11
URL: http://evelina84.blogg.se/
Elin / Mamma till My ♥

Åh så mysigt!! :)

2012-02-20 12:25:23
URL: http://mysansfamily.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0