Vilken morgon!

Gick å la mig sist och vaknar först! Typiskt! :)

Lexie har succesivt under natten krängt ut mig ur sängen och har nu pillat mig i håret i en halvtimma säkert. Låtsades sova och tillslut så somnade hon faktiskt om igen. YES tänkte jag... men med tanke på min osköna sovstil i sängen var det lika bra att gå upp! Jag får se det som så att jag ju nu faktiskt får lite egentid och sååå tidigt är det ju inte. Klockan har ju ändå passerat 07:00 nu!

Å vilken morgon...



Tittar ut genom fönstret å ser att det är alldeles rosa ute. Fint!

Har bokat ett kettlebell pass vid lunch.... men i dag känner jag nästan för att hoppa det. Har ju tränat tre gånger denna vecka så så dåligt samvete behöver jag kanske inte ha....och för att kompensera tar jag nog ett pass på söndag då i stället.

Skulle nämligen behöva ut å göra lite ärenden. Fixa naglarna å lite sånt. :)

Vi får se vad som händer... men hur som helst så önskar jag Er en härlig fredag gott folk! ♥

Kommentarer
Malin

Kan säga att det var helt underbart att få några timmar för sig själv men man saknar ju sin lilla skrutt direkt.. Är ju så van att ha med mig henne precis överallt så jag känner mig nästan halv utan händerna på vagnen ;) hahaha!

2012-02-24 16:52:35
URL: http://malinpsson.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

men shit vilken underbar bild :) inte ska du ha dåligt samvete inte!!! JAg tycker de är skönt att vara hemma igen så jag kan ta tag i träningen ...promenader blir de för fullt. Allt hamnar i skymundan när man är inlagd.. o så måste de ju vara men du vet de där dåliga samvetet, o så äter man inte lika bra heller för den delen!

2012-02-26 14:02:24
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0