Söndag förmiddag!

Snart kommer Sandra och Freyja hit på lite fika så jag har inte så mycket tid på mig! Kanske hinner jag inte ens skriva klart inlägget... men jag ska inte bli långvarig!

I går var Lexie och jag i Stenungsund med svärföräldrarna. Det var fint väder och vi kände för att ta en liten tur ut till kusten. Vi kikade lite i affärer å så avslutade vi med sen lunch på Harrys. Lexie beställde in en pannkaka å mumsade så det stod härliga till! :)


Lexie lekte tittut härom natten...närmare bestämt kl 00:05! :)

I eftermiddag blir det träning för min del igen... ska bli gött! Spinning på schemat då jag har lite efterdyningar av gympan jag var på i torsdags! :) Spinning blir det även i morgon och på onsdag! Sen blir det till att promenera för på torsdag åker jag till Karlskoga å då blir det ju tyvärr ingen träning.. men vardagsmotion är bättre än ingen motion!

Sådär... jag hann! :)

Kommentarer
Jessica

Haha tittut! :)

2012-01-15 20:05:58
URL: http://keckan.blogg.se/
Josefine - Mamma till Alva

Lexie, jag vet att tittut är en väldans rolig lek men sådär mitt i natten vill nog mamma att du sover !! Alva hälsar att man ska sova hela natten och sen leka tittut hela dagen ;) KRAM !!

2012-01-15 20:22:45
URL: http://emmajosefine.com
Anna-mamma till Vincent

Ja det blir större ytor att städa på;) Som du skriver får man tänka att det är för en tid som man bor så här! Kram

2012-01-15 20:36:36
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com
Evelina - mamma till Lucas

Nu har jag ett sånt där härligt lyckorus i kroppen efter träningen! Gött efter att ha varit förkyld.



Kul Lexie att leka titt-ut mitt i natten!? Hm, vem har du lärt dig de av liksom? Lilla nattsuddare.



Bortskämd javisst! Måste ju ha någon att skämma bort :P men bodyn var faktiskt från morfar :) Men va tusan visst är de kul att passa på o skämma bort dem när de är små... när de blir lite större så får man väl visa att pengar har ett värde...?! Eller hur de nu var ;)



Mailet ja.. de kommer ;) så småningom ;)



Ta hand om er flickor! kramar<3

2012-01-15 20:36:57
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0