Ännu en dag på stranden!

 
Ännu en dag vid havet men i dag åkte vi till Uddevalla i stället som bara ligger några mil i från Trollhättan!
 
Vattnet är inte sådär jättevarmt än men eftersom jag inte är någon badkruka doppade jag mig två gånger! Avsvalkande och skönt skulle jag vilja säga.. men det får gärna bli liiite varmare. :)
 
Dagen har gått i ett då vi i morse var och hälsade på hos Lexies dagis... (jag veeet... förskola) och när vi kom hem efter badet var jag tvungen att handla, tvätta, plockan in alla varor, sätta igång en diskmaskin, söva Lexie som tog goood tid på sig i kväll och det är först nu jag sätter mig ned och slappnar av lite. Ändå finns det småsaker kvar att göra i köket ser jag!
 
Men det tar vi en annan dag för nu går jag nog å lägger mig tror jag... det är ju trots allt en dag i morgon också!!

Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

shit va najs det är med sommar :)

Idag har vi haft en mulen dag här... passade ju dammråttorna här hemma sämre sa de! Men vi vann den matchen :D

Lille magen ser jag där på ett hörn också :) hihi myspysigt.

Dagis dagis dagis dagis... Ja jag kommer då aldrig sluta säga dagis iaf :) hihi.. sen får de säga vad de vill! :P

2012-07-06 23:26:31
URL: http://evelina84.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0