Sommar och sol....utan sol! :)

Vi har haft två jättesköna dagar ute i friska luften! Tyvärr har inte solen riktigt velat bryta igenom men det har ändå varit varmt och skönt å det är huvudsaken tycker jag! Eller ja.. det är hundra gånger mycket bättre än regn i alla fall!
 
I går var vi ut till kusten med Classes bröder som varit hemma på besök! Dom var sugna på lite båtåkning och det ville ju inte Lexie missa! :) I dag har vi mest hängt ute i trädgården, varit på proemnad, tittat på djuren och fått god mat hos svärföräldrarna! Solen sprack igenom vid 17:30 tiden å efter det har det varit en helt underbar kväll här i Trollhättan!
 
Mer sånt tack!!
 
 
Det blev en svettig promenad i dag då det var väldigt kvavt ute men säkert också mycket för att jag inte motionerat på ett tag. Ska inte bara skylla på graviditetn men någonstan från v 8 till v 16var jag helt orkeslös och visste knappt hur jag skulle ta mig ur sängen vissa dagar! Motivationen har liksom inte funnits där helt enkelt.
 
Nu är det bättre men visst känner jag fortfarande av tröttheten och orköslösheten vissa dagar men då försöker jag se till att ta en tupplur när Lexie sover och försöker samtidigt släppa att det finns massor med annat att göra egentligen.
 
I morgon börjar vi på ny vecka igen och på tisdag är det halvtid..."bara" två veckor kvar tills sailor anländer! Alltid nåt! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0