Tråkmåns!

Ni tycker förmodligen att jag har världens tråkigaste blogg just nu och jag håller med Er! Den är fruktansvärt tråkig nu och allt är min skit dators fel! :(

Trots både iphone och iPad så blir man helt handikappad som bloggare när datorn inte vill funka! :(

Men.. Helgen har varit bra då min storebror och Lexies 3 kusiner varit här från Karlskoga! Fullt ös medvetslös kan man lugnt säga att det har varit! Å i morgon fortsätter det då Carro och Viggo kommer hit från Kungsbacka å hälsar på i dagarna två!

Hon är ju också "sjömanshustru" och vi hittade faktiskt varandra via bloggen! ;)

Hoppas ni fortsätter titta in då jag ändå försöker göra mitt bästa av mobilbloggandet! ;)


Kommentarer
Emma Josefine

Klart vi stannar kvar :) tycker bara att det är sunt att du har ett liv, tillskillnad från mig som sitter här när jag borde göra annat ;) hahaha

2012-03-19 10:00:16
URL: http://emmajosefine.com
Evelina - mamma till Lucas

Hej fina fina ni! Lyser tyvärr mycket med min frånvaro... ni har säkert letat med ljus o lykta, but HERE I AM!!! :D Blev ju lite saknig över mina favvobloggar där ni såklart ingår.



Förstår din frustration, datorn is the shit! Men tråkigt blir de inte här ändå :) Känner mig lika handikappad jag när datorn strular eller om de skulle stå för långt bort.



Hoppas allt är bra med er. Livet flyter på inom dessa sterila väggar... tro de eller ej, även om de är tungt stundvis.



Varmaste kramarna till finaste girlsen <3

2012-03-20 10:52:54
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0