Kvällsdopp?

I går kväll tog jag med Lexie och hennes tre kusiner till deras morfar/farfar & Anna-Lena och innan dess var jag och Lexie och hälsade på min kära vän Helena!

Lexie hade under eftermiddagen lite förhöjd temp och höll sig rätt lugn och i natt vaknade hon med 39 graders feber! Behöver nog inte tala om hur natten varit! :(

Hur som helst ville jag egentligen bara visa den här bilden som jag tog när vi skulle åka hem från pappi... Visst längtar man bara ännumer efter simmaren nu? Här kommer vi hänga mycket i juli då Classe är ute på sjön igen då! :)


Kommentarer
N-N

Ni är sååå välkomna! Kram

2012-05-08 10:27:41
Therese- Mamma till Ameah

Oh ja! Jag längar SÅ tills sommaren äntligen är här. Det är dags för mindre kläder och sena grillkvällar.



Hoppas att snuttan snart piggar på sig <3

Krya- på- dig- kramar från oss!

2012-05-08 21:17:21
URL: http://mylifeinthai.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0