Lek vid Lunnen!

Lexie och jag har ju besök nu fram tills i morgon och till allas glädje så har Lexie faktiskt inte alls varit lika mammig som andra gånger när dom varit här. Visst... det är ju mig hon klänger på men om mamma eller Olle tar henne så går det lika bra (oftast)! Mycket skönt tycker jag.

Hur som helst blev vi ensamma en stund nu på eftermiddagen då mamma och Olle åkte in till Stenungsund för att hälsa på ett par kompisar. Och vi ville ju inte vara sämre så jag drog i väg ett mess till en mammakompis och bestämde träff vid en jättefin lekplats ner mot stan. Skönt med lite sällskap så barnen kan roa sig lite själva! :)



Lexie och jag tog cykeln ner då hon verkigen gillar att susa fram i vinden! :) Och förresten hade jag nästan inget val då hon redan stod där med cykelhjälmen i händerna och tjoade. Hade vi tagit vagnen då hade hon blivit hysterisk så det är bäst att göra som hon säger!

Men nu är vi hemma igen och snart dyker våra gäster upp igen.  :)

Kommentarer
Timjan o Akleja

Vad mysigt att cykla! Vi måste oxå köpa en barnstol till cykeln. Kul när barnen kan börja leka lite med varandra och inte bara petar varann i ögonen eller snor leksaker från varann... ;)



Kram

2012-05-19 20:09:31
URL: http://timjanoakleja.wordpress.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0