Mina vänner...

Har precis satt mig ner i soffan för att bli kvar här i kväll. :)
 
Lexie somnade utan problem klockan 19:00 och jag har nu hunnit röja lite i vardagsrummet! För det spelar ju ingen roll om det gått 5 eller  50 minuter... BOBMEN är ett faktum hur som!! :)
 
Men nu sitter jag som sagt i soffan.... med benen brett i sär för att få plats med magen... som dessutom liten  tumlar runt i just nu! Underbart att ungen rör på sig men det är inte speciellt "skönt" längre om man säger så! Det finns liksom inget bra ställning att varken sitta eller ligga i när den väl kör i gång!! Men jag måste försöka njuta lite... det här kanske är sista gången jag är gravid. :( Vem vet!?
 
Men nu till det bästa...
 
 
I morgokväll vid den här tiden sitter jag inte här ensam längre och Ni ska bara veta HUR SKÖNT det känns!!
 
Vi har en del som ska göras dom första dagarna och veckan avslutas med övernattning i Göteborg för att lyxa till det lite. :) Men sen... sen är den nya familjemedlemmen välkommen och det ska bli så spännande att se vad det är som gömt sig där inne! Och efter det... ja.. då kommer vardagen att vändas upp och ner igen! Men HEJ... vi kommer ha 6 veckor tillsammans nu och det är inte helt fel!! ♥
 
Kommer säkert gå skitfort men det tänker vi inte på nu utan nu fokuserar vi på hemkomst och ankomst! ♥

Kommentarer
Evelina Sidenbäck

Åh, först så jag inte glömmer! SÅ FÖRBASKAT SKÖNT ATT C ÄNTLIGEN KOMMER HEM IMORGON!!! De jublar vi för :) hihi... härligt härligt... o snart en lite skrynklig sak till :)

Vet att de är tufft med vakna nätter. Vi har ju inte de i form av matning utan mer av att L har ont. O de tar på kroppen att inte få sova som man vill. Men samtidigt så har vi nätter som är väldigt bra. L sover hela nätter om han inte har ont. I stort sett iaf. Visst sen har väl flertalet varit stundvis o ibland väldigt länge vakna. (Oj superknasig mening där, vet knappt själv vad jag menar... hahahaha).

Men jag är bara så glad över att C snart är hemma o vad det är som kommer utifrån din mage :) Jag tror de blir en Hen ;) hihihihi

Jag kommer att gissa sönder mig tills du ligger där nykläckt. Hm... vet inte riktigt vad jag ska tro... Nä de blir nog Hen, de tror jag... de ligger ju dessutom i tiden, modernt o så.. o de är ju du o jag... moderna menar jag! Puss på dig sockertopp

2012-11-12 20:52:01
URL: http://evelina84.blogg.se/
Maria Berndtsson

Är glad för er att han snart är hemma igen men såklart sitter vi här och har den där jobbiga kvällen. Hoppas ni hinner med er myshelg innan bebben tittar ut och håller med Evelina, nyfiken till tusen på vad det är för liten söting som kommer. Så hoppas på uppdateringar så jag kan glädjas lite mitt i allt slitet med att vara själv igen. Kram på er

2012-11-12 22:11:25
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Landkrabba

Skönt att han hinner hem! Och jag är nyfiken jag med på vem som bor i din mage! Hoppas h*n tittar ut snart :)

2012-11-13 10:21:33
URL: http://landkrabba.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0