Bajschocken på Instagram

Ja herregud vilken grej det blev av att jag la ut ett , enligt mig, rätt oskyldigt foto på lite senapsgul sörja på en barnrygg! Många med mig tyckte detsamma och några av Er hann inte ens att se det (och har ändå engagerat sig) så detta är för Er! :)
 
 
 
Detta foto la jag alltså ut i morse med texten! "Vad fan hände här? Den var det tryck i! God morgon!" :). Jag kallade den även för spökskiten då jag liksom inte såg den först...eftersom allt uppenbarligen hamnat på ryggen!!
 
Kommentarerna och likesen trillade in tills jag helt plötsligt upptäckte att bilden var borta!?
 
Osmakligt kan tyckas men nu är det ju så att Instagram är till för att fånga ögonblick i vardagen och som småbarnsmorsa, jag är, tyckte jag att det var rätt roligt faktiskt då jag vet att många "andra mammor" följer mig och säkert skulle känna igen sig! 
 
Å ja..det var många som fick sig ett gott skratt i morse men tyvärr även någon/några som tyckte det var att gå till överdrift och anmälde fotot!
 
 
 
Det var ju inte meningen att uppröra folk med min bild och jag accepterar att alla kanske inte tyckte att det var lika roligt som jag tyckte... men kära nån.. scrolla vidare eller sluta följa mig!? 
 
Det roligaste i detta tycker jag nog ändå är att den person som verkar ta mest illa upp är en person som inte ens följer mig!? Och ni som följer mig på instagram har nog sett vad "dena person" jämfört denna bild med. Alla möjliga omogna liknelser som inte alls är i närheten av detta.
 
Lite dijon senap som Ove Sundberg och en instagramvän sa! :)
 
Ja.. alltid upprör jag någon och det kommer jag nog fortsätta att göra.  Men eftersom jag vet att Ni är många där ute som faktiskt uppskattar mina bilder så kommer jag köra på i vanlig ordnig. Och ska jag vara ärlig så tycker jag det är sååå roligt när folk retar sig på (mig) småsaker! :)
 

Kommentarer
Frusol

You go girl!!!
Fick mig ett ordentligt skratt och ett litet och hej hå minne i morse..
Är bara så fascinerad över att de finns så många som använder sociala medier som sin "spypåse" på andras bekostnad??
Näääää var dig själv och skriv och fota det du vill. Jag följer dig även i fortsättningen!

Frusol

2013-02-11 22:30:24
URL: http://frusol.blogspot.com
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Ha ha ja jag hann se både bilden & sen där här typen som verkar vilja lägga upp bild på sin snorre. För annars hade han väl inte dragit in den i diskussionen heeeela tiden!?! Ha ha go for it!

Hoppas ni haft en fantastisk dag även om den började (med) skit... 😜

Kram

2013-02-11 22:32:03
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Evelina Sidenbäck

Hahahaha fy fan, äntligen fick jag se skitbilden! Hade ju varit trevligare i samband med frukosten... men jag får nöja mig med den som sista bilden på näthinnan innan jag slår igen mina blå ;) MEN först ska jag bara hitta en anmäl-knapp här på bloggen ;) puss på dig min skumbanan <3

2013-02-11 23:05:08
URL: http://evelina84.blogg.se/
Ida & Jouline

Haha tänkte skriva exakt som den förste som kommenterade här
You ROck girl. Haha du är så jäkla grym.
Nu vet jag ju inte vem personen är som tog "illa" vid sig men för tusan bara kör gumman. Jag älskar att du ÄR som du ÄR!! Du är den förste som jag kikar in hos på instagram.
Fortsätt i samma stil. Lite mer bajsbilder åt folket hahaha <3

2013-02-11 23:52:42
Karin

Hahaha! Fjantigt av dom o ta bort den! Spökbajs! Klockrent! Kram

2013-02-12 08:11:31
URL: http://karinssnurriga.devote.se
Maria Berndtsson

Ja herregud vilken vild disskussion det blev och som sagt den där konstige typen med sina snorrebilder sen. Jag skrattade ganska gott åt hela följetongen igår. När jag såg bilden så tänkte jag bara gud så skönt att det var längesen det där hände ;)
Fortsätt i din stil du, det förgyller tillvaron för många! Kram

2013-02-12 08:53:43
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Anonym

Hur kan man ens lägga upp en sådan bild ? Fan både kränkande o äckligt!!

2013-02-12 22:10:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0