Dan före dan..

Efter att ha haft en rätt kass tisdag så har vi nu tagit nya tag i dag, onsdag, och att den började bra är ju ingen tvekan.
 
Vi vaknade strax efter 07:00 och slog på tv:n i vanlig ordning för att mysa lite framför bolibompa! När vi sedan klätt på oss och väntade på att gå till dagis ringer telefonen. Farmor och farfar erbjuder sig att ta med Lexie till dagis så att jag slipper släpa ut Noelle. Då dom ändå skulle åt detta hållet så tackade jag ju givet vis inte nej till den hjälpen. :) När dom väl kom hit slutade det med att jag ringde till dagis  och sa att Lexie inte kommer då hon i stället följer med sin farmor och farfar hem  i dag i stället! :)
 
Vi åker ju till Karlskoga i morgon och kommer vara borta dryga veckan så jag förstår om dom vill träffa Lexie lite innan dess! Och Lexie stormtrivs ju hon med så det blir liksom en win win situation där och ingen än jag är nöjdare. Nu kan jag koncetrera mig på packningen och Noelle i stället.
 
 
I eftermiddag ska vi på träff med alla mammor, från Lexies förädlrargrupp och nu var det jättelänge sen vi sågs både barn och mammor (allihopa), så det ska bli riktigt kul. Vi har dessutom ett nytillskott till att hälsa välkommen. En liten Viola som kom dan innan nyårsafton. Kul att Noelle kan ha någon att leka med på de kommande träffarna sen när dom blir lite större. :) 
 
Men nu... nu ska jag kila upp på vinden och hämta ner den stora resväskan. Har bestämt mig för att inte ta med mig så himla mycket kläder denna gången å hoppas att vi ska kunna få plats alla tre i den väskan!? (ja.. inte vi.. utan...våra kläder)!! Hoppas kan man ju alltid men samtidigt så har jag ALLTID haft med mig alldeles för mycket å det blir bara jobbigt och rörigt sen när man kommer hem igen.  Å det finns ju faktiskt tvättmaskiner i Karlskoga också! :)

Kommentarer
Maria Berndtsson

Låter som en härlig dag! Skönt att komma iväg till Karlskoga igen också, lite roligare omständigheter nu än sist med. Hur länge blir ni borta? Tänkte fråga om du skulle hänga på till Baby & barn mässan den 22?Men ni kanske är kvar längre än så. Kram

2013-02-13 20:58:36
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina Sidenbäck

asså fy tusan va jag hatar att packa!! Bävar över packningen inför kommande sjukhusvistelse :P blä... De ser ju jämt ut som vi ska flytta dit när vi kommer med våra väskor!! O så anv man typ hälften?! Hahaha... borde ha lärt mig vid det här laget... o då har jag äntligen blivit bättre ;)

Älska win win situations!! Hihihihi... o vilken guldklimp till svärfar som agerar chaufför :) pussen o kramen på din dag!!

2013-02-14 18:41:56
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0