Veckan som gått!

Hej på er.
 
Tänkte mig på ett litet försök till uppdatering här på bloggen. Har väl inte så jättemycket att skriva mer än att dagarna går i ett här hemma. Hela förra veckan gick åt att STORstäda HELA huset och rensa barnkläderer. Det tog sin tid.. för herregud vad barnkläder vi har. Vi försökte göra så mycket som möjligt dom 15 timmarna som Lexie fick tillbringa på dagis men ägnade även vissa kvällar till rensning och plock! Men nu är det gjort och det känns så skönt! Nu gäller det bara att underhålla det hela! :)
 
Precis i dag har sambon varit hemma två veckor vilket vetyder att vi nu (endast) har två veckor kvar tillsamans denna "omgången"! Tiden har faktiskt inte rusat i väg som den kan göra å jag hoppas att tiden känns som att den räcker till även de två kvarvarande veckorna! Sen sätts vi på prov igen!! :) En HEL månad denna gången. Det blir nog en spännande tid.. eller vad tror Ni!? Haha... Hoppas Ni är med mig i upp å nedgångar.. det kan jag behöva! :)
 
Drar upp lite bilder från veckan som gått då ju en bild säger mer än tusen ord! :)
 
 
Ja, som Ni ser så har vi inte bara varit inne och städat! Tid för utevistelse och lek måste man ju också få in i vardagen! :)
 
Å med det sagt ger vi oss nu ut på en promenad!

Kommentarer
Maria Berndtsson

Ser ut som ni haft en kanonvecka! Jag tycker det har gått på tok för långsamt dessa två veckor som har varit men vet hur skönt det är när man är två och det inte känns som tiden springer iväg!

2013-01-22 14:39:41
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Anonym

Åh härliga bilder! Du är så fin Mia o du har så fantastiskt fina barn :) o C en hel skock med flickor att vara stolt över :) hihi...

Klart jag är med dig. Du vet jag puttar dig framåt, stöttar upp dig så du inte faller. Som du vet så finns jag bara några knapptryck bort :)

Ja shit va barnkläder man har. Jag har sorterat lite av L:s kläder. O nu köper vi mer o mer "ordentliga" kläder (ja du vet pop, geggamoja, villervalla...) så man kommer ju typ spara allt känns de som ;) hahaha... basgrejer köper jag från de billigare kedjorna o de vill man ju också spara för de är ju sånt som alltid går åt. Ett hav av kläder som jag inte har en aning om vart jag ska förvara dem!! ;)

Nu ska jag läsa de där låååånga... fattade på insta att de var något speciellt som hänt o jag är riktigt nyfiken ska du veta ;)

puss på dig så återkommer jag snart... MED MINA ALLTIS SÅ OTROLIGT KLOKA ORD ;) hahahaha

2013-01-22 20:00:45
Evelina Sidenbäck

Amen va fan Mia!!! Den där anonyma är ju givetvis jag :) (så du kan ju ta bort de där töntiga inlägget där de står anonym :P)

Åh härliga bilder! Du är så fin Mia o du har så fantastiskt fina barn :) o C en hel skock med flickor att vara stolt över :) hihi...

Klart jag är med dig. Du vet jag puttar dig framåt, stöttar upp dig så du inte faller. Som du vet så finns jag bara några knapptryck bort :)

Ja shit va barnkläder man har. Jag har sorterat lite av L:s kläder. O nu köper vi mer o mer "ordentliga" kläder (ja du vet pop, geggamoja, villervalla...) så man kommer ju typ spara allt känns de som ;) hahaha... basgrejer köper jag från de billigare kedjorna o de vill man ju också spara för de är ju sånt som alltid går åt. Ett hav av kläder som jag inte har en aning om vart jag ska förvara dem!! ;)

Nu ska jag läsa de där låååånga... fattade på insta att de var något speciellt som hänt o jag är riktigt nyfiken ska du veta ;)

puss på dig så återkommer jag snart... MED MINA ALLTIS SÅ OTROLIGT KLOKA ORD ;) hahahaha

2013-01-22 20:02:13
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0