Halvtid.

I dag är det torsdag och det är två veckor sen Classe lämnade oss mitt i natten. :) Tänk va... det är alltså redan halvtid!! Tjoho...och trots att det spöregnar ute och jag har haft två rätt jobbiga nätter bakom mig så känns det ändå som att denna dag blir en bra dag.
 
Lexie är på förskolan, Noelle sover och under tiden har jag hunnit träna på crosstrainern, duschat och ätit frukost framför tv:n! Hade en liten tanke på att åka ut till Överby å gå lite i affärer... men jag tror jag skiter i det å tar en lugn innedag i stället. Eller ja.. lugn och lugn... nu vaknar nog Noelle snart å då är det ju full fart här hemma då hon verkar gå i syrrans fotspår. Å Ni som följt med sen Lexie var liten vet nog vad jag pratar om. Hej ABCDEFGHIJKLMN... osv!!! ;)
 
 
Som sagt... Två veckor kvar tills C kommer hem och då blir det "semester" om vi nu kan kalla de det!! Jag menar.... varje gång han är hemma blir ju lite som semester för oss båda. Han som slipper jobba... och jag som får avlastning med barnen.
 
Ni som följer oss på instgram kommer förmodligen spy på alla (förhoppningsvis) härliga sommarbilder ute från kusten! ;) Men.. ja.. det är ju två veckor dit, och dom kan gå... alldeles alldels fruktansvärt långsamt... eller alldeles alldeles fantasktiskt jättefort! 
 
Hoppas såklart på det sistnämnda! :)

Kommentarer
Maria Berndtsson

Jag hade ju hoppats på att få spy ut en massa fina bilder från kusten och havet men nu verkar inte vädret vara på vår sida. Grymt avundsjuk på er som fick så fint väder ;)
Jaja, inget man kan rå över vi får mysa inomhus med tända ljus och hoppas att solen hittar fram snart igen så vi får ge oss ut med båten och ha en solig midsommar. Och hur kan det redan gått två veckor? Ett stort mysterium

2013-06-13 14:13:37
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
evelina'nilsson

Hejsan, det ser ut att vara en trevlig blogg, skulle du vilja ha en egen personlig designad blogg isåfall så maila mig! (DET ÄR GRATIS) ♥♥

2013-06-13 17:34:55
URL: http://eveloina.blogg.se
Evelina Sidenbäck

De sista jag skulle göra är att spy på dina bilder! Du förgyller mina dagar!!! Hahaha... va vore livet utan oss liksom?! Alldeles dötrist o jättetråkigt! ;)

Tänk att de är halvlek! Jihoooo!!! De firar vi!! :)

Jag sitter o har huvudbry. Imorgon är de jobb för mig heldag, o sen direkt på studentfirande. Ja eller jag menar gratismat. Men va tusan ska jag snygga ner mig med? Här är vädret; skittrist... o klänningen jag hade tänkt kräver minst 25grader. Ja de är med andra ord inte mycket tråd i den rackaren ;) Nä men jag är en frusen själ.

(Nä nu tror jag att jag ska gå o skaffa båt. En sån där med motor.... som man kan sova i... o sola på) ;)

SMACK på den

2013-06-13 21:38:45
URL: http://evelina84.blogg.se/
vanja

söt bild :D

2013-06-16 21:02:02
URL: http://vvanja.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0