08.00

God morgon!


Vem skulle inte vilja ha Johnny som mottspelare...


Ja, då var det jobb i dag  med då. Känner mig rätt så pigg ändå, men för en timma sen var jag zombie kan jag lova. As usual var jag ju tvungen att snooza lite också.. Närmre bestämt 50 minuter. Att jag aldrig ska fatta att jag SKA gå upp när klockan ringer. Eller att jag åt mindstonde kan snooza EN gång bara. Annat blir det när C-H kommer hem. Urk... Då måste jag ta mig upp för att inte väcka honom påstår han. Jaha.. å där ska han ligga å gotta sig då rå tror han. Livet är allt bra fuskigt ibland. :)

I dag har jag inga planer faktiskt. Var på bio igår. Public enemies!! RIktigt bra biofilm faktiskt... jag gillar ju inte action direkt sådär jättemycket, men denna hade lite av allt.. även om det är en action. Skratt, komedi å spänning. :) Sen gör det ju faktiskt inte så mycket att Johnny Depp har huvudrollen. Det här jag ska skriva nukan ju låta jävligt löjligt.. men jag kan inte råför det! :) Många gånger när jag sett en bra film så drömmer jag mig bort och undrar hur det skulle vara om man själv var en känd filmstjärna och leva det livet. Jag hade gärna bytt en månad eller två. Bara för att få känna på hur det skulle vara att va Hollywood skådis. *ler*

Fatta vilket liv dom lever... inte alltid så glamoröst kanske.. men fan va häftigt! Jaja..även om Ni sitter och fnissar nu, så tror jag säkert Ni drömt om detta nån gång också!! Eller hur! :)

Nä.. nu väntar jobbet!
Tjingeling!

Kommentarer
Karin

Skönt att filmen va bra så du inte somna ;)

Sj vill jag gå på Harry Potter, hoppas jag kan "lura" m mig någon :)

Kramar

2009-08-05 09:06:19
URL: http://lillak24.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0