När alla vännerna gått hem...

Oj oj oj vilken helg det har varit... Helt fantastisk bra!! Har haft en utav dom bästa födelsedagskalasen på länge.. Sist var väl mitt 25-års kalas.. och det är klart.. det är ju vid dom jämna talen som man ställer till med "lite större" fester! :)

Hinner inte skriva så mycket mer just nu, men rapport och bilder på allt jag fått kommer senare...

Men så länge så måste jag tacka alla som kom hit och firade mig i lördags. Det var super!! Det var en grej som fattades bara.. å det var ju såklart Classe. Men det var vi ju alla inställda på och jag tycker mer synd om han än om mig...

Blev även ordentligt uppvkatad i fredags av alla kollegorna här på jobbet. Fina paket å myckt fina blommor.


Ja.. jag hade som sagt inte kunnat haft en bätre födelsedag!!

Nu ska jag hem å busa med Amanda och Rasmus, för dom är fortfarande kvar. Vi ska först åka och handla.. sen blir det bowling och efter det, min och Amandas favvorätt... TACOS!!

Ha en bra kväll, å tusen tack alla igen för en trevlig fest!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0