Tungt

Det är jobbigt att åka runt och handla när man är ensam. Har precis kommit hem från lite shopping inför helgens KaLaS! Trots mest dekoration så gick det på flera hundra så det är inte billigt att ha kalas direkt. Tungt blir det också med alla påsar som jag måste bära själv. :) Classe.. vart är du när jag behöver dig som mest!!?? *ler* Närå.. jag tycker ju att det är roligt att planera å greja inför sån't här.. men visst.. det hade inte vart fel med lite bärhjälp emellanåt.

Har jobbat som vanligt idag. Har ju berättat tidigare om att det är något fel på ventilationen på jobbet, så att det grannarna lagar kommer rätt ner i mitt rum. Det är för jävligt. Det luktar alltså värre än när man står i sitt eget kök å lagar mat. Värst är det när dom gör nåt med vitlök.. det sätter sig liksom i mina kläder. Kan inte va där inne på typ en timma när det är som värst. Nu ska väl nånting vara på gång enligt hyresvärden, men det har tagit tid.. å jag blir snart tokig. Inte nog med att det stank matos i mitt rum på förmiddagen....... På eftermiddagen började det lukta igen.. Först luktade det typ pop corn.. å det kan man väl stå ut med... Men sen gick det över i nån slags bränd pop corn... å tillslut till bränd kastrull. Började höra ett tjut i örat å fick enna dra ner ljudet på radion å lyssna efter om det var i radion eller i mitt öra det pep. Inget dera....

Pep gjorde det... så det var bara att springa upp en trappa å ringa på dörren...  Å japp.. där hade brandlarmet satt i gång! Hon som tillslut öppnade viste inte hur hon skulle få av det. Med lite hjälv av mig så tystnade det till slut. Men efter det kunde inte jag vara kvar på mitt rum då det luktade så förfärligt (det var typ lite disigt där inne oxå), så jag gick hem! :) Tur var väl ändå att det inte började brinna och att tjejen var okej.

Nä, nu ska jag ta å sätta mig lite på spinningcykeln... hum lite jag än vill det, men jag hinner inte med nån annan träning idag, så det är bara å hoppa upp och börja trampa. Lite bra musik eller nåt bra tv program på tv:n så ska det nog gå vägen.

Ha en bra kväll på Er!!
Bye!!

Kommentarer
Classe

Jag är ledsen men jag kan ju inte hjälpa dej denna gången. Fast du brukar ju inte hjälpa mej att bära...typ grejer från bilen och hem? pant???:)

2009-02-10 11:09:30
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Maria

Classe:

Okej..jag missade att panta en gång när du var ute på havet.. ler å det kommer jag alltid att få höra. Annars tycker jag att jag kånkar å bär en del.. även om det kanske inte är de tyngsta påsarna! :)

2009-02-10 11:25:54
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0