Ärligt talat...

Classe tar premierturen i vår gummibåt....

Då satt man här nyduchad och klar å redo att åka till Uddevalla för ny röntgen. Har varit och är rätt nervös fortfarande. Tänk om de säger att jag måste operera!! Vad gör jag då.?? Känns som hela mitt liv kommer gå under då!? Allt pga en liten jävla vrickning på foten.

Och vem ringer inte nu då när jag suttit och laddat mentalt inför vad som komma skall... Jo...ordopeden i Uddevalla.

TROR NI ATT DOM FÅTT MIN FIL OCH LÄNKAT ÖVER MINA BILDER!!!!!

Nä....just det.

Ännu en gång fick jag stå till svars då hon frågade om jag hade varti kontakt med Kga som det stod i hennes papper. För sjuttielfte gången fick jag förklara som det var och nu bad jag att hon skulle kontakta dom själv. Kunde dom inte bara ha gjort det från början eller???

Känns som att man alltid hör gnäll om sjukvården och jag har ofta tänkt att vissa kanske klagar lite bara för att... Men det är ju fan sant. Men dom gör väl sitt bästa såklart, och visst kan det bli fel. Bara det att det ju är patienten som blir lidande i slutändan!

Jaja...håll nu tummarna för mig att det går bra å att jag slipper operation!!

Kommentarer
Ingela Plingela

Hmmm....Måste ju bara försvara sjukvården lite...bara lite;) Till ett landsting som inte är kopplat till samma system som vår röntgen så skall de skicka en CD-skiva och jag misstänker att de inte hade gjort det utan att de galningarna hade länkat till nått som inte går att länka till...hmmm...ja, ja det tycks som att de ordnade sig i slutet;)

2009-08-07 20:36:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0