För trött för att komma på nåt här...

Det här är inte första gången jag tar upp detta med  min morgontrötthet, men mor'nar är ingen höjdare enl mig. Visserligen kunde jag inte somna igår (förmodligen pga av gipset), men klocken är ändå 09.30 nu å jag skulle lätt kunna somna om. Hur detta ska gå sen när jag börjar jobba igen. det vet jag inte? Men men.. det löser sig nog. Man får ju lite andra rutiner sen när gipset är borta och förhoppningsvis så somnar man då likte tidigare på kvällarna + att jag förmodligen kommer att sova mycket bättre då!

Nä, nu blir det snart frukost..väntar bara på att mina gäster ska komma in och hjälpa mig. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0