Hejdå "lapparna"

Låt mig säga såhär!!

När det är dåligt väder.... Då åker alla till landets shoppingcenter och handlar.. så också vi!! :) Planen var egentligen att åka till Smögen en sväng, men pga typ stormen här i västra Götaland, så skippade vi det å tar det i morgon i stället.

Hur som helst... När det är sånt här skitväder så gör man lätt av med en hel del pengar...  I alla fall jag.. Orkar inte ens skriva upp allt jag shoppat idag... men här kommer (inte ens en båkdel) lite bilder....(Det jag skulle ha....En skohylla i ek... det hittade jag ingen jag ville ha tyvärr).


Ny badrumshylla... + två svarta korgar


Mina söta grodor...(ej inhandlade idag dock)


Min nya (rosa) väska... :)


Och så lite silverschampoo och inpackning... (jävligt dyrt men värt det)

Ja.. det var som sagt LITE av allt jag handlat idag. Tur att mamma och Olle har varit här och hjälpt till att bära allt. :) Har dessutom fått två presenter och en orkide av dom! En dataväska och en jättesöt liten tavla (som jag själv har valt) :) Kanske kommer det bild på det i morgon. :)

Nu säger jag god natt efter en mycket trevlig kväll :)

   
På Shangri La i Trollhättan

God Natt!

Kommentarer
storebror

ja det vat ju fina grejer men den rosa väsam vetja inte om den var så snugg ha ha ha ha ha ha

2009-08-01 09:57:04

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0