Sista dagen


Linnea och Rasmus ville vara med på kort! :)

Nu är det mindre än 24 timmar kvar tills mitt gips är borta. Det ska bli så himla skönt, men kommer säkert samtidigt att kännas väldigt skumt. :) Kommer nog inte kunna gå ordentligen på ett par dagar, men att bara slippa tänka på det där gipset så fort man ska göra något kommer vara som en stor befrielse. Kl 10.30 i morgon SKA det bort.

Har sovit som en jävla pinne i natt... (skrev jag på FB) men inser nu i efterhand att man säger kratta.. Haha.. jaja.. just då kändes det som rätt ord. Har vaknat av och till + att jag haft Amanda brevid mig som rört en hel del på sig. Men men.. jag skiter i det just nu.. för nu är det ensast en natt kvar. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0