AJ!!


I går när vi skulle ner på stranden kunde vi inte riktigt bestämma oss vart vi skulle lägga oss. Som vanligt!! :) Så det blev till att traska ner till vattenbrynet och ta en liten promenad bortåt... Det visade sig att det blev en lång tur.. vi som bara skulle gå en liten bit. :) Och hade vi inte gått så långt som vi gjorde.. ja, då hade detta aldrig hänt.

Jag trampar på en jävla getingjävel. ursäkta mina svordommar... men det gjorde så in i h...vetes ont!! Lyfter upp foten.. och där hänger den sketna getingen och dinglar... Vad ska jag göra å handlar i panik. Viftar till den så att han flyger all världens väg... kvar i foten sitter ju taggen såklart. Vid det är laget har väl halva stranden uppmärksammat min haltande fot, då jag råkade ge av ett ltiet tjut i samband med sticket. ha ha...

Måste sätta mig ner för att se vart taggen är å se till att hela taggen kommer ut.Doktor Classe kommer till undsättning och får bort allt vad tagg heter ur min fot.

Efter det är det lite synd om mig och två brasilianare kommer fram och pratar med oss och försöker säga något. Men som vanligt kan dom ingen engelska och vi förstår typ nada. Efter en liten stund haltar jag iväg igen... nu med bultande verkande fot. :(

I dag är det bättre... man kan se det lilla sticket och det har kliat lite runt "såret" nu på morgonen...det är ingen fara...men jag tycker nog ändå att Ni kan tycka lite synd om mig! :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0