Kalla kårar!

Trodde väl aldrig att jag skulle få vara med om något liknade, men jag har i helgen fått reda på något riktigt hemskt och otäckt!

Det hela handlar om mordet på Johanna Karsson, 22 år ifrån Hjo i sommras. Jag har läst, tittat på klipp ur Efterlyst och även lyssnat på ljudupptagningar och får rysningar varje gång. Jag känner inte att jag vill skriva om allt det hemska som hände denna dagen, men länkar till ett litet klipp på efterlyst. Det finns, för den som är mer intreserad, massor att läsa...Bara att söka på Google...

Vad är nu det otäcka med detta, förutom att det är ett helt brutalt mord...

Jo. Jag kännde denna personen för inte alls så länge sen.

Tänker inte gå in på hur,när och var pga vissa omständigheter, men mina närmsta kommer att få veta och Ni andra också om ni säger till!! Men jag vill som sagt  inte skriva allt för mycket om det här på bloggen. Jag hade ingen slags kärleksrelation, nätkontakt eller något liknade.. så mycket kan jag säga, men jag har pratat, kört honom i min bil och blivit hembjuden på fest till denna STÖRDA människa ett flertal gånger.

Alla människor är vi ju olika.. och även om man klär sig lite annorlunda har lite speciella tatueringar, så behöver man ju inte vara knäpp för det. Han var en väldigt "bright" kille och mycket trevlig till en början. Snart insåg man att något inte var riktigt hundra och "kontakten" avbröts! Tack och lov!!

Men efter allt jag hört och läst nu, så får jag såna riktiga "flashbacks"! Med en sån här sjuk människa kan man aldrig vara säker. Det kunde lika gärna ha varit jag... känns det som....Eller någon i min närhet....När jag ser bilderna på honom, så ser jag ju att det är han, men han ser nu ut som en helt annan människa.. en otäck en, han har hat i ögonen...och så kan jag inte beskriva honom då jag "kände" honom, men det spelar ingen roll...

Men jag har så svårt att fatta!!!!!

Har haft svårt att somna nu på nätterna och drömt mardrömmar. Jag trodde ALDRIG att jag skulle komme såhär nära en mördare!! Nu är domen klar och han sitter inne på livstid!!! Men det är ändå så himla otäckt att jag får kalla kårar så fort jag tänker på det!!!

Kommentarer
Elin

usch fy faan :(:( såg inslaget om honom och mordet i efteryst. så jävla hemskt.tortyr verkligen., hoppas han får lida lika mkt själv....

2009-03-09 16:53:03
URL: http://kvistelin.blogg.se/
Mia

Elin:

Ja, det hoppas verkligen jag också!!!

2009-03-10 00:26:23
URL: http://miapiafias.blogg.se/
Jessica

Men oj..det här måste du berätta om för mig. tar det när du kommer hem puss och kram

2009-03-10 12:26:00
URL: http://keckan.blogg.se/
L

Måste fråga är killen härifrån, jag tycker mej känna igen honom!?

2009-03-17 20:08:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0