Nä!!


Jag har inget emot kungafamiljen på något vis, men det här med Viktorias förlovning är jag trött på nu!

Ärligt talat.. vem bryr sig???

Och nu har Kungen bett om mer pengar för att kunna finasiera bröloppet och deras "nya egna hushåll".

URSÄKTA!!

Jag får minsann spara mina egna pengar om jag behöver flytta..eller ev. kanske tom låna... som dom flesta andra Svenskar måste göra. Och ska jag gifta mig.. ja.. inte kan jag be att skattebetalarna ska betala mitt bröllop i alla fall.

Kan regeringen inte ställa upp och hjälpa SAAB (okej.. vi pratar kanske inte samma summa pengar här men..) så kan dom väl fasiken inte bara spotta ut 112 miljoner till kungafamiljen...

Nä.. detta irriterar mig faktiskt lite grann...  Deras brölopp behöver väl inte kosta miljoner.. bättre att Sverige skänker dom pengarna till bättre behövande i så fall. Onödigt att slösa så mycket pengar på en enda dag. Å som sagt.. Vem orkar bryr sig??

Jag säger inte att jag för det inte kommer att titta på bröloppet, eller bojkotta det, snarare tvärtom.. Jag sitter väl där med tårarna i ögonen som förmodligen resten av Sveriges befolkning och tycker att det är alldeles underbart. Klart att som ska gifta sig...men måste det kosta så in i h...vete mycket pengar??

Kommentarer
Elin

hihi tack :) ja det blev lite mer "vår" :)

idag är man hemma & sjuk...usch, huvudvärk så det är helt sjukt & konstig & varm :/ hoppas du mår bra! kram:)

2009-03-05 12:35:05
URL: http://kvistelin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0