Sådär ja!!

Då var jag hemma igen efter min debut som "linedancare"!! TVÅ timmar blev det... körde på även på fortsättningskursen efteråt då nybörjar kursen var as tråkig.

Nybörjarkursen var alldeles för enkel för mig... haha.. Ja ja...det låter lite skrytigt...jag vet.. men eftersom jag är gammal drillflicka och jazzdansare, så sitter faktiskt både takt och minne kvar, även om man självklart är ringrostig. Så nybörjarkursen var inget för mig.. tyckte inte att det var kul alls... men så bestämde vi oss för att stanna kvar även timman efter å köra med fortsättningsgruppen... och då jäklar mina vänner blev det fart på benen. Snurrar hit och snurrar dit... klapp här å två klapp där...

haha.. I bland kände man sig allt som en virrig höna, men sen i slutet när man övet ett par gånger flöt det på bra. Riktigt kul faktiskt.. OCH jobbigt framförallt. Herregud.. jag får fan ta en dusch nu... riktigt svettigt.

Sen ska jag ta någon att äta, då jag inte fått i mig något sen lunchen klockan 12:00, förutom en frukt....så jag är rätt så hungrig nu!

Men om jag tänker fortsätta att dansa linedance vet jag inte riktigt... jag måste nog tänka över det lite... Min gamla arbetskamrat Sanna, från sjöfartsverket, var där också å det skulle ju vara roligt om hon också ville börja i så fall... men vi får se hur det blir.

Nu har jag i alla fall provat på det. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0