Vad är det som händer här egentligen?

Jo.. såhär är det.

Jag har tagit semester idag, torsdag, och i morgon fredag, då jag fått hit mina älskade skitungar från Kga. Vi hämtade dom i Götene i går kväll, då vi brukar åka halva vägen var när som ska hit, och vi ska ha så mysigt i dagarna 4:a.

Men nu är det ju såhär va... att... Jag vaknade klockan 06:30 i morse..dels pga av liten plats i sängen, då barnen visst dras till den sidan man själv ligger på...+ att Classe kom upp i köket...+ att jag då kände att jag tvungen att gå på toan. Ni vet hur jobbigt det är att ligga där å vara kissenödig å försöka somna om igen. :)

(Ärligt talat... nu gjorde Tjeckien 4-2. Skitmatch)

Okej...vaknar alltså skit tidigt... och istället för att lägga mig igen, går jag med på att köra Classe till jobbet. (han jobbar lite xtra nu när han är hemma för dom som inte vet det).

(Gött.....Nu gjorde Sverige 3-4:a..nu börjar det likna nåt)

Lämnade barnen sovande (jag vet!!) själva i 10 minuter... kanske inte så bra gjort, men nu gjorde jag det å jag hade ändå skrivit en lapp till Amanda som hon kunde läsa om hon skulle vakna. Men nu vaknade dom inte och dom sover fortfarande. Så det är bra med det.

Men jo.. efter detta, så skulle jag ju i alla fall kunna lägga mig och sova igen... Men vad gör jag.. jo jag lägger mig och tittar på hockeyn. Det har väl aldrig hänt på en morgon förut? Jag som ju är så morgontrött. Dessutom så tycker jag att det är jävkligt spännande också!

(Bar 4 minuter kvar..ser inte bra ut..men hoppet finns)

Haha.. vad hände egentligen.. Trodde jag hade semester??

Kommentarer
storebror

AJ.aj aj aj aj aj aj aj aj inte bra var någ sista gången vi lämmnar dom till dig.

2010-02-25 09:19:06
Classe

Det tror jag inte. :)

2010-02-25 10:22:33
URL: http://miapiafias.blogg.se/
storebror

Inte jag heller:)

2010-02-25 10:24:59

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0