Hej,

Tänkte bara tala om att jag är vi vid liv och har det bra. :)

Mattias och Veronika är ju här och bor hos mi, så igår blev det lite kalas med goda vänner. Veras syster med tjej och kompis var här också! Mycket kul. Vi stack ut en sväng på O´learys...tog några danssteg och en drink, för att sedan gå till Ammis och köpa nattamat! Efterfesten blev lugn tack och lov.. vi satt och tjötade lite till ögonen inte orkade mer. :)


Måste fixa min laddare till kameran så jag kan ta normala kort snart igen...webbkamera och dåligt ljus blir inte så bra som Ni märker.. Annars tycker jag at jag och Elin är rätt snygga! Moget och ha två ölflaskor i varsin näsborre också för övrigt. :)

I dag är vi pigga och krya och ska nu ut och titta på stolar till V & M:s nya lgh i Norge. Jag följer med som första experthjälp! :) Sen blir det nog pizza och kanske en rolig film i kväll. Har tänkt hyra baksmällan.. det ska vara förbannat rolig har jag hört.

Nä... nu är det bäst att jag klär påmig lite så vi kommer iväg nån gång.
Ha en skön lördag i solskenet.

*Kramelikram*


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0