"Sköna fredag"

I stället för sköna söndag tog jag idag en sköna fredag. :)

Vaknade innan klockan ringde i morse och då var klockan 05.54! Jag tänkte att det är ingen idé att jag vänder på mig och somnar om nu, för då vet jag hur det slutar, så jag gick upp och bestämde mig för att gå bort till älvhögsborg som öppnar 06:15.

Det blev en liten simtur på 30 minuter.. vilkan är ganska lagom på morgonen faktiskt.. hade tänkt 45 minuter.. men eftersom jag planerat att sola också, fick det räcka med 30. :) Efter solningen var jag fortfarande lite frusen så det fick även bli 10 minuter i bastun innan det var dags att göra sig i ordning och gå till jobbet.

Efter en vecka med tidiga mornar, sen hemgång å lååånga dagar på jobbet, tyckte jag att det var okej att komma hit vid 08:30 i dag. Det var jag värd helt enkelt.

Today's gonna be a good day!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0