Ännu en dag har gått!

I dag har vi egentligen inte gjort många knop (fixat lite presenter och varit hos pappa och Anna-Lena) men jag känner mig ändå rätt trött!! Kanske just därför?



Vädret har varit bättre i dag så jag har, när Lexie sovit, passat på  att sola lite. Ingen "långsolning" direkt men jag slocknade i typ 20-30 minuter och DET kan bero på att Lexie i natt var klarvaken både vid kl 03:00 och 05:30!!

Och så var det det därmed platsen i sängen!? Hur kommer det sig alltid att den minsta familjemedlemmen är den som ALLTID tar störst plats?

Som tur är så sover ju Lexie annars i sin säng...resesäng..eller insats (beroende på vart vi är)... men när hon vaknar sådär på natten och inte vill somna om... brukar jag alltid ta upp henne så hon får ligga tätt intill!! Vi somnar båda gott men det slutar oftast med ett ben ner i golvet eller att jag ligger och halvbalanserar på kanten utav sängen.

Det slår aldrig fel... och det spelar heller ingen roll hur stor sängen än är! :)


Kommentarer
Evelina - mamma till Lucas

Finingar :)

2011-08-12 22:44:36
URL: http://evelina84.blogg.se/
Ela

Åhh vad hon är fin! Ni kommer får det tufft med alla pojkar som springer efter henne sen ;o)..

2011-08-12 23:30:02
URL: http://elarecur.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0