TÄVLING!!

Jag skrev tidigare i veckan ett inlägg om att jag var "en buzzador" och dess innebörd som ni kan läsa här! Jag utlovade i samband med detta även en liten tävling som jag nu tänker gå ut med!!



Jag har fått möjligheten att testa ett antal produkter från CLINIDERM by ACO och även fått äran att lotta ut 4 st gåvoboxar!

Jag har nu använt dom i ett par dagar kommer givetvis att fortsätta med detta för att få bästa resultat! Produkterna tycker jag (än så länge)funkar bra och man känner sig ren,fräsch och mjuk i huden eftr att ha använt dom. Produkterna har en svag doft vilket är perfekt för dom känsliga men som ändå vill att det ska lukta lite gott!

Det Ni nu ska göra är att svara på två enkla frågor och svaren kan Ni givetvis hitta på CLINIDERMS hemsida!

1. Varför har Cliniderm tagit fram dessa produkter?
2. Nämn 3(4) olika områden som produkterna omfattar!


Det enda Ni nu behöver göra är att lämna en kommentar i detta inlägg att Ni är med och tävlar och varför just Du ska vinna en gåvobox... samt maila mig svaren (+ namn och adress) på [email protected] så att Ni inte kan tjuvkika på varandras svar....även om dom nu inte är så svåra!! :)

Tävlingen pågår t.o.m 2011-01-16 (så Ni har gott om tid på Er)

(Jag står givetvis för porto)



Kom igen nu... det är väl inte så jobbigt!!
Lycka till!

Vinnare av gåvopaketen kommer jag senare att lägga upp här på bloggen och har Ni en egen blogg blir ni även länkade såklart!

Kommentarer
Kecka

Oj men den här tävligen måste jag ju vara med i :)

2011-01-06 16:34:55
URL: http://keckan.blogg.se/
Emma

Jag är självklart med =)



Då jag spenderade min första jul hemifrån blev det inga julklappar för min del. Det var kusligt jobbigt och jag gör nog inte om det men det kändes som en mognadsgrej. Sambon får helt enkelt fira hos min familj resten av livet :-D Därför kunde jag kanske få detta som en försenad julklapp som lite plåster på såren.



Tack för att du annordar tävlingen.

God Kväll =)

2011-01-06 20:49:55
URL: http://sminkhornan.wordpress.com
Elin Kvist

jag är med ;) har mailat ! kul :) kramar

2011-01-06 22:26:36
URL: http://www.elinkvist.se
Catherine

Hej!



Sedan man blev gravid och alla dessa hormoner man fått på köpet är hyn inte det bästa!

Skulle vara trevligt och vinna samtidigt känna sig lite frsächare inför bebisen ankomst!



Tack!



Catherine

2011-01-07 07:39:22
Malin

Jag är med!! Har mailat dig nyss.



Här är min motivering:

Jag har testat massvis med produkter och lagt ner massvis med pengar på min hy... den påverkas jättemycket av klimatet här och blir liksom yttorr (speciellt på vintern). Jag tycker inte att något har funkat hitills. Jag skulle jättegärna vilja vinna det här kitet eftersom att det skulle ge mig en chans att få testa Cliniderm - så att jag kan se om det funkar på mig utan att behöva lägga ut en massa pengar på själva testandet!



Kram//Malin

2011-01-07 19:24:04
Helena

Jag vill oxå vara med.



Här kommer min motivering.



Då jag har två barn, som kräver all uppmärksamhet, finns det inte tid att springa och göra en massa olika ansiktsbehadlningar på salonger, och framför allt finns det inte pengar till att göra det.

Detta skulle passa mig perfekt, att komma hem efter en lång dag på jobbet, när barnen har somnat, gå in i badrummet ta fram Cliniderm och bara njuta!

2011-01-10 17:32:18
Nilla

Heej,

Blir jag lika snygg som du när jag använt Cliniderm så kommer hela min veckopeng gå till deras produkter.

2011-01-10 18:32:19
Kristin

NU har jag tävlat också!

2011-01-11 10:52:05
Mickan

Jag vill vinna då jag är less på att min hy ser så torr och fnasig ut på vissa ställen samtidigt som den kan kännas fet på andra. Jag har än inte hittat produkterna som passar min hy bäst. Cliniderms klimatblandning låter som att det skulle vara något för mig.

2011-01-13 14:46:49
URL: http://angel-like.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0