Dagarna går!

Uhuaa.. I dag kändes nästan som att jag vaknade bakis trots att jag inte drack en droppe igår! :) TRÖTT var ordet!!

Antar att gårdagen tar utt sin rätt på mig idag...men det är bara att bita ihop och komma igen. Får dessutom skylla mig själv att vi inte kom hem förens efter midnatt! Men.. ibland blir det så när man är tillsammans med goda vänner! :)

Var i alla fall hembjuden till Angelicas förldrar på räkor och vin (cider för min del) och det var supergott och mysigt! Lexie babblade på för fulla muggar och vid 21:30 slocknade hon i vagnen!

Jag gjorde en bukett av blommor vi har i trädgården! (som vi gav bort såklart)

Och Lexie var sommarfin i klänning med roset på! :)



Nu ska vi ta och göra oss i ordning för sen ska vi nog hälsa på Classes mormor och sen hänga lite med "farmor och farfar"

Kommentarer
Krilla

Dagarna går men Mia hon består :)

Värsta Huslig...

2011-06-23 13:14:09
Carolina

Riktigt fin bukett och en styck alldeles ljuvlig lilltös! :) Härligt att hon verkar vara så "pratglad", lilla Lexie! :) Wilda däremot är inne i nån ät och sovperiod. haha.. Mindre social. Men när hon väl är vaken så lyser hela ansiktet av ett stort leende. :) hihi

2011-06-23 14:12:15
URL: http://bluppan.blogg.se/
Ida - mamma till Nova <3

Hon är ju lika söt som vanligt :) jättesöt klänning !

Kram

2011-06-23 14:54:27
URL: http://idacarlgren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0