Uddevalla...Here we come!

Slänger in ett snabbinlägg medan killen duschar...för sen måste nog jag med ta och göra mig i ordnin. Vi har precis ätit frukost och tänker strax bege oss ut till Torp Köpcentrum i Uddevalla för lite shopping!!



Vi ska på 30 års fest i kväll och till det behöver vi köpa in EN stycke present och EN stycke outfit till mig! :)

Om jag nu kan hitta något. Har några klänningar i garderoben i reserv om det skulle vara så, men jag känner för något nytt och fint liksom. Men som sagt... vi får se om jag kan hitta något.. det är ju kanske lite onödigt nu i slutet att handla på sig kläder men har jag tur så hittar jag något som jag även kan ha efter att kotten pluppat ut! :)

Kommentarer
Fia

Vad roligt med 30-års partaj! Ha så skoj :)

2011-03-04 12:04:45
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Anna-gravid i vecka 40

Härligt med shopping.Jag ska också shoppa lite idag:). Och grattis till vecka 40;)

2011-03-04 12:42:24
URL: http://frokenstockholmare.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0