Lite barnfri!

Nu ska jag sticka i väg och hämta hem godbiten som varit hos farmor och farfar på eftermiddagen! :)



Förmiddagen spenderades ute ,i det inte så härliga, höstrusket. Men vi slapp regnet i alla fall som tur var.

Hur som helst är det alltid härligt att vara ute och jag får lite smått panik över hur det ska bli till vintern när det är massa snö ute... jag kan ju inte gärna dra en pulka efter mig på mina PW:s...Då kanske hon ramlar ur och jag inget märker!! Ha ha...

Nä bäst att åka.. farmor ska i väg och träna.. vilket jag också borde göra men det får bli bättring på det i nästa vecka.. för i morgon ger vi oss ut på vägarna igen och blir borta över helgen!! :)

Kommentarer
Rocktjejen

Ha en bra helg! Hoppas ni får en fin helg.

Kram

2011-10-06 22:30:24
URL: http://rocktjejensblogg.blogg.se/
Jennie- Mamma till Melker

Melker hälsar och tackar! ;) Ha en bra helg! :)

2011-10-07 09:00:10
URL: http://mittlivsomjennie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0