För jag har bara..... regn hos mig!



Lexie och jag tog cykeln ner till stan för en liten sångstund vid 10:00 tiden i morse! Regnet hängde i luften men vi klarade oss på vägen dit. Hem blev det lite värre och värre... Haha.. och väl hemma kom världens störtskur. :)

Jag hade tagit med mig regnskyddet till vagnen i värsta fall... och tänkte att jag säkert på något sätt kunde fixa till det så i alla fall Lexie slapp att bli blöt... men då det bara duggade lite lätt när vi var klara så chansade jag på att "bara köra utav h-vete"! Haha.. Tyvärr är det ju typ BARA uppför hemåt och även om Lexie inte är någon tungviktare så känns det att man har lite extra last att dra på!

Men hem kom vi och Lexie somnade till och med i stolen.  Jag vet inte hur det är på andra cykelsadlar till barn men den vi har går att fälla bak lite (syns inte så bra på bilden) om barnet somnar och ja... det funkade ju utmärkt tydligen! :)


Kommentarer
Sophia - Mamma till Nova

Tråkigt med regn, men ser rätt mysigt ut att sitta där bak i cykelsadeln. :)

2012-04-26 20:05:25
URL: http://rosasophia.blogg.se/
Isabell - mamma till Embla

Den filten har Embla med :)

2012-04-27 22:29:45
URL: http://annaisabell.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0