Vilken start....

Ja, så här hade jag väl kanske inte tänkt att börja julaftons morgon men nu är det som det är!

För Er som inte vet så ligger jag och Noelle inlagda på barnavdelningen i Örebro då Noelle i går blev väldigt (mycket mer) rosslig och hade det lite ansträngt med andningen!

Ringde 1177 i går men avvaktade att åka in först men kände ändå i går kväll att ta det säkra före det osäkra. Å ja, det visade sig ju inte vara helt bra med liten även om inget var/är akut! Men då andningen var ansträngd och (lite annat) ville dom ha kvar oss för observation under natten!

Vi kom till rummet vid halv två tiden i natt och efter alla kontroller å så kom väl jag i säng framåt halv tre tiden.. Sen har personal varit inne och kollat Noelle varje eller varannan timma men jag har väl ändå fått nån timmas sammanhängande sömn! ;) Fast mig går det ingen nöd på.. som Ni vet! Just nu tycker jag mest synd om mina barn och speciellt Lexie.. Även om hon har det bra bland alla släktingar! Men att inte få fira jul tillsammans med henne känns inte som ett alternativ just nu! Vi måste få åka hem i dag igen!

Väntar nu på att doktorn ska gå ronden och under tiden kan vi bara hålla tummarna!

Men vilken start på julen för Noelle! Först åker pappa och sen åker vi på detta.. Inte nog med att vi annars är i Kga.. Nu är vi i Örebro.. 4 mil från familjen som vi ju åkt upp till för att fira jul med!! :( Men nu är det såhär och huvudsaken är ju trots allt att Noelle blir bra.

God Jul på Er alla så länge och så håller vi alla tummar vi kan nu va!!


Kommentarer
Maria

Inte den bästa julen kanske men hoppas allt blir bra ändå trots att det blir mycket sjukhus och hoppas att hon snart blir bättre. Kramar och tänker på er

2012-12-24 22:53:16
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se
♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

hoppas hon blir bättre snart så ni får komma hem till familjen!
tror dom det är RS hon fått?
Kramis

2012-12-25 08:08:13
URL: http://www.melissasprinsar.com/
Evelina Sidenbäck

Jag hoppas att hon är på bättringsvägen nu.. Jag har varit superdålig på att läsa bloggar... men jag har ju följt dig ändå.. ja de vet du ju... så lätt släpper jag dig inte ;)

Nu sitter jag vid frukostbordet. Jag ska jobba idag o imorgon. Just nu känner jag mest för att krypa ner i sängen igen... puss på er

2012-12-27 08:27:56
URL: http://evelina84.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Ush följer ju på Instagram, hur går det egnetligen, vet dom vad det är??
Hoppas det bättras snart!

2012-12-27 10:57:36
URL: http://hummingbird.blogg.se
Anna

Men lillgumman. Hoppas att det blev bra och att ni fick fira jul ändå! Kram

2012-12-27 22:07:28
URL: http://frokenstockholmare.se
Malin S

Inget kul alls! Hoppas nu att det vänt och fortsätter i rätt riktning!!

2012-12-28 23:34:50
URL: http://www.malinstolt.com/
Johanna

Hur går det med allt? Jag hoppas att ni är hemma och myser och att allt är bra? OCh att både jul och nyår var fina? För inte är ni väl kvar på sjukhuset? Kram

2013-01-04 00:08:07

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0