Varför blir det alltid stress...

Jag brukar för det mesta vara rätt bra på att hålla tider... men varför blir det alltid tight med tid så fort man har något bokat!!?
 
I söndags hade jag planerat så bra hur jag skulle lägga upp dagarna när Lexie var på dagis å så blir allt bara helt omkastat och så sitter jag nu här med frukosten i högsta hugg och 2 timmar på mig att städa undan, planera och packa allt inför mer än en vecka i Kga! Lunch?? Ja det får nog bli en Mc Donalds i bilen tror jag!!
 
Och det är ju inte en sak som ska med när man ska vara borta ett tag!! Nä.. bättre lycka nästa gång säger jag!!
 
 
Vi ses i Karlskoga då.... PUUUUSS!!!♥

Kommentarer
Linduz

Hoppas du körde lugnt. Ha en trevlig hemvistelse i Kga. :) Kram

2012-10-25 12:30:44
URL: http://linduz.bloggplatsen.se
Emma Walfridsson

Jag har alltid haft svårt för att komma i tid förutom till jobbet, dit hinner jag alltid utan problem. Men jag är verkligen tidsoptimist och värdelös på att uppskatta hur mycket tid förberedelser tar ;)

2012-10-25 23:04:05
URL: http://akeroe.blogg.se/
Linda-Mamma till Alfred

Ja hihi det är ett himla planerande med våra små o så skall man hinna med sig själv på köpet oxå däremellan;)
Intresserad av nagellack?Kika min blogg;)

2012-10-28 10:13:01
URL: http://hummingbird.blogg.se
Evelina Sidenbäck

Tänkte bara kika in o säga hej :) De syns på instagram att ni har de bra tycker jag :) Hoppas du mår bra... måste vara skönt att få lite hjälp också, alltid någon som kan passa upp på Lexie! Blir ju så mycket roligar för henne också. Kul att umgås med ens morsa hela tiden. Tänk Lucas, instängd på sjukhus i ett lite rum med morsan o farsan i dagarna mååååånga... Dubbel trubbel säger han! Han vill ha avlastning från oss ska du veta! Hahaha... Såååååå trött på oss ;)

puss på er!

2012-10-29 20:38:58
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0