Svar till anonym...

...och ett förtydligande till Er andra.
 
 
I bland får man ta det jag skriver med en nypa salt... och bara för att jag skriver ett ord i bloggen betyder inte det att jag använder, just exakt, samma ordval när jag talar till minna döttrar! 
 
Utdrag från bloggen
 
...men ett tips till Er som också har griniga barn som typ vägrar öppna käften när man ska borsta dom små gaddarna! :)
 

Detta betyder till exempel INTE att jag till Lexie säger. Öpnna käften unge så att jag får borsta dina gaddar!! Nu hoppas och tror jag att dom som följt mig ett tag och känner mig förstår detta... men som sagt... i bland får man förtydliga sig lite! Jag kanske inte använder dom finaste ordvalen alltid... men vad gör väl det om hundra år som en "cyber"vän brukar säga till mig! :)
 
Å att jag sen skulle bli ruinerad på två kronor om dagen svarar jag. Det drabbar ingen fattig!! Och skulle pengarna mot förmodan ta slut är jag ju inte dummare än att jag öppnar spargrisen (när Lexie inte ser) och tömmer den på några kronor så att hon varje dag kan få stoppa ner sina kronor i sin fina spargris. Och om någon nu tycker att detta är ett rån så får jag väl "växla" pengerna å lägga i en sedel i stället!! :)
 
Alla nöjda? ♥

Kommentarer
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Ha ha att folk liksom bara inte kan tänka lite själva innan de är så snabba på att kommentera och döma andra. Finns folk till allt!
Hoppas allt är bra med er fina lilla familj!
Kram

2013-01-24 20:31:25
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Marie

Men herregud, det finns verkligen folk till allt. Att man ens orkar störa sig på såna småsaker och att man över huvud taget lägger energi och tid på att skriva såna dumma kommentarer.

Så trist att man ska behöva tänka på hur man formulerar sig i sin EGEN blogg.

2013-01-24 20:36:47
URL: http://thefairytales.blogg.se
Carolina - Mamma till Wilda

Hahaha.. Jisses vilka "töffar" det finns! Jag som trodde på fullaste allvar att det är så du pratar med Lexie ;) haha.. Nu blir jag besviken på dig Mia! Jag har följt dig i över två år nu och trodde det var lite krut i dig ;) nä, skämt o sido.. Jag förstår inte människor som måste ta allt på fullt allvar alltid. Hur kul skulle världen vara utan lite skämt och glimten i ögat. Nä, bevare mig väl. O skulle du vara en sån där pk-morsa som alltid är rätt o riktig i allt så hade nog inte jag följt dig varken här eller på instagram!
Hejja dig Mia! :)

2013-01-24 21:43:06
Martina

Haha jag tror jag trillar av stolen.
Denna underbara avundsjuka. Om man nu har åsikter som skiljer från övriga kan man väl ändå vara stark nog att stå för dem och inte fjönta med att vara anonym.

Trevlig helg. Ge lilltjejen en femma extra. Det är ju ändå helg! Kram

2013-01-25 13:45:42
URL: http://martinaballerina.blogspot.com
sofie

töntigt att inte stå för va man tycker ....

2013-01-25 18:27:12
Evelina Sidenbäck

Yo Bitch!!! (för de får man nog säga att du är vid det här laget så som du beter dig!!!!) ;)

Asså Mia jag älskar denna härliga humor dessa "anonyma" sprider i din blogg :) HAHAHAHAHA!

Humor när den är som bäst ;)

Pussen o kramen till helgen min vän <3<3<3 Kör hårt med era rollspel innan C åker igen ;) Mitt tips till dig!

ps, va gör de om hundra år ;) hihihihihi

2013-01-25 22:04:43
URL: http://evelina84.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0