Gång på gång...

...skriver jag att jag saknar bloggandet men varje gång blir det bara mindre och mindre bloggat! När Lexie föddes var jag väldigt flitig och besökarna var många. :) Jag har en hel del kvar men i och med Instagram försvinner vissa läsare och kommentarerna lyser, mer och mer, med sin frånvaro! Å lägger man upp att man bloggar på Instagram...ja då hamnar kommentaren oftast där i stället för på inlägget man skrivit. Ni känner igen Er va!?!? :)
 
 
Jag vet precis hur det är! Man går ofta in en snabbis på telefonen och där är det krångligt att kommentera blogginlägg och det är lättare att skriva en kort kommentar på en instagrambild eller visa sin "uppskattning" med att trycka på "gilla"!
 
Jag älskar att blogga å nånstans inom mig bor det väl en liten exhibitionist och på Instagram är det ju så himla lätt att bara klicka av ett foto och visa alla "vänner" vad man har för sig på dagarna!
 
Tror jag skrivit det förut också.... men funderar ju på att bya ut hela denna bloggen till en helt ny och med en helt annan adress. Men det känns också som ett stort projekt och eftersom jag knappt tar mig tid att blogga vet jag itne hur jag ska hinna med en NY förändig också!?
 
Babbel babbel... Nu måste vi köra i gång denna dagen då vi i helgen ska ha kalas för Lexie!!
 
Ha en fin helg alla!

Kommentarer
Maria Berndtsson

Jag saknar ditt bloggande! Blir liksom lite mer och djupare än på instagram men håller med dig det är så smidigt där. Fast tänker kommentera så fort du skriver så du håller dig kvar. Varför funderar du på att byta? Jag vill så mycket med min blogg nu men tycker det är svårt att få det så som jag vill men har inte tiden att göra nytt heller eller lära mig just nu. Ha så kul med kalasandet i helgen!
Kram
ps. Mailade dig på mailen du har när du kommentarar så du vet. ds.

2013-03-15 11:42:15
URL: http://eninvanaretillibyn.blogg.se/
Evelina - mamma till Lucas

Asså jag vet att du försöker skaka av mig gång på gång!!! Men tusan alltså, du lyckas aldrig! Mig blir du inte av med i första taget! Jag kommer vara här som en ständig följeslagare, terrorisera dig med mina dryga inlägg. Man kan säga att jag redan är all over! Asså inte all over dig utan all over där jag kan nå dig! Vänta bara, snart ligger jag väl under sängen som en annan padda o tjatar. Hemsöker dig om nätterna!!! Hahaha!

Nä men alltså jag gillar att hänga här! Saknar också bloggen men vet ju själv att tiden tryter ibland så va tusan kan jag säga?! Inga pekpinnefasoner från mig inte.

Tycker du är väldigt vacker på sista bilden! O de säger jag inte för att du ständigt hotar om mina positiva kommentarer om ditt utseende. Denna gång skriver jag faktiskt vad jag tycker!! ;) Men ärligt nu; (hur många bilder behövde du ta innan du fick in denna 10-poängare??) HAHAHAHA. Puss o kram på dig fina så hörs vi någonstans under helgen ❤

2013-03-15 17:12:54
URL: http://evelina84.blogg.se
Evelina - mamma till Lucas

Nu kom jag på!!! Jag är din ständiga finne i röven HAHAHAHA nu dör jag av skratt! Jag är ju bara för rolig hahaha

2013-03-15 17:14:29
URL: http://evelina84.blogg.se
Maria - mamma till ps-trillingar plus två!

Är med på vad du menar, och försöker själv att iaf lämna en liten kommentar på de bloggar jag följer. Hoppas att du "kommer igång" med bloggandet på de sättet du vill igen!

Kramar

2013-03-15 22:50:53
URL: http://mammatillfem.wordpress.com
Sara och Charlie

Förstår precis. Jag saknar bloggvärlden lite, men är sååå beroende av Instagram och det är verkligen så mycke enklare att hänga med i folks liv där och att dokumentera sitt eget. Blir ju mer regelbunden uppdatering där eftersom det är så enkelt att bara slänga upp en bild. Men oh så jag gillar när mina favoriter skrivit nya blogginlägg också :)

2013-03-18 21:28:39
URL: http://sarasland.com
tindra

Samma sak gällande min blogg, kanske bättre och bara lägga ner instagram och köra enbart på blogg :)

2013-03-31 19:57:20
URL: http://tindraohara.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0