Nästan ett år sen sist..

När jag tittar in här ser jag att mitt sista inlägg är från 2014-03-07. Nästan exakt ett år sen. :)
 
Jag har många gånger tänkt att jag ska börja blogga igen men tiden har liksom aldrig funnits där och det har blivit små tafatta försök men endast några få inlägg åt gången. Men nu har jag verkligen haft ett rejält uppehåll och funderar alltså än en gång om jag ska ta upp bloggandet?
 
Jag är ju rätt så flitig på instagram men känner i bland att det är lättare att skriva av sig om saker på bloggen...men jag vet inte. Bloggen har fortfarande besökare men gissar på att det mest är träffar när folk söker på saker och frågan är nu om jag ska öppna en helt ny blogg eller köra på den redan befintliga.
 
Och vad vill Ni läsa om??
 
 
 

Kommentarer
Katarina

Vad kul med ett nytt inlägg! Äntligen!:-) jag tittar in här då och då och tycker det är roligt att se någon mer med två små vildar:-) Hoppas du fortsätter!

2015-03-16 08:46:58
Jonna

Fortsätt med den här bloggen! Det är trevligt att läsa om er vardag, även om det tar lite tid mellan inläggen.

2015-06-27 09:18:26
URL: http://jonniz.blogg.se
FrankLoope

Our gas engineers and heating engineers are qualified professionals who can handle any gas-related repairs or installations. https://www.lfs.net/profile/2367417 - Syphon...


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0