Espen Lind

Satan i gatan vad regnet slår i backen utanför fönstret... Tur att man inte är ute nu i alla fall... och ingen promenad blev det heller pga av det dåliga vädret. Jag vet.... det finns inga dåliga väder.. bara dåliga kläder.. å ja.. det är ju det jag har. Vet inte vart min aregnkläder är.. eller i alla fall inte regnbyxorna.. å dom har jag väl förmodligen växt ur i alla fall. Så det är bra med den saken. :)

Nej.. jag sitter inne å lyssnar på musik. Fick ju en dvd av Classe för ett tag sen som är himla bra. Å jag tänker bjuda på en låt som i alla fall jag tycker om mer å mer...  Det är ingen dålig pipa han ligger inne med Espen... :) Mäktigt tycker jag! (i vart fall i början)

Efter detta hade jag tänkt att slå igen mina blå för att pröva lyckan å somna å vakan utvilad i morgon bitti. :)



Good Night my friends.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Stalker?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0